My Total Views! Happy ME =)

Sunday, April 10, 2011

THIRTY FOURTH 10TH

2 more months to go before our 3rd year wedding anniversary. Talking about how time flies. 34 months of being Mrs. Jhanil Aguilar is indeed the happiest months of my life. I will never regret the day I chose to love Poy and sana hindi rin sya nagsisisi haha!
 
Dear bibi,
Salamat sa lahat ng mga pambobola mo sa akin na pinaniniwalaan ko naman, sa mga yakap mo na laging nagpapasaya sa akin, sa mga jokes na di mo man sinasadya eh okay na okay sa alright, sa masasarap na luto mo na syang dahilan ng tuloy tuloy kong paglusog, sa paglalaba at pagpplantsa mo ng mga damit natin dahil kung hindi, malamang eh wala na tyong isinusuot ngayon, sa pagbili mo sa lahat ng gusto ko at sa pangako mo na bibilhin mo yung iba pa haha! At higit sa lahat, salamat sa paglunod mo sa akin sa pagmamahal mo na feel na feel ko naman.
I am so grateful and blessed to have you as my partner and I will never get tired of saying that. You’re everything rolled into one. My husband, no. 1 fan, bestfriend, brother in Christ, confidant, my everything. You turn negative situation into a positive one and gloomy moments into a brighter one. Salamat is not enough sa lahat lahat lahat ng pagmamahal at pagaalaga mo sa akin, sa amin ni Mimay. I love you so much bi. Everything just keeps on getting better between us, I couldn’t be happier.

This morning I saw this Cadbury bar in my pillow. Very simple yet nakakakilig because in your own simple way, you never failed to make me smile. Parang bf/gf days lang =) It really made me fall in love with you more and more. 
Happy happy 34th wedding monthsary bibi ko! Abaybyu forever!

1 comment: